Jelenlegi hely

Összefogás a margitszigeti ásványvízüzem újraindításáért

Összefogás a margitszigeti ásványvízüzem újraindításáért

Együttműködik a Fővárosi Vízművek és a Szentkirályi ásványvíz

A Fővárosi Vízművek Zrt. és a Szentkirályi Ásványvíz Kft. Budapest Főváros Önkormányzatának támogatásával összefog az egyik legrégebbi palackozású magyar kincs, a Margitszigeti ásványvíz újraindítása érdekében. 2013 a vízügyi együttműködések nemzetközi éve, melynek méltó zárása a két vállalkozás közös munkája. A Margitszigeti ásványvíz magyar piacra való visszavezetésért létrejött összefogás során a Szentkirályi a kiváló minőséget a palackozó technológiájával és know-how-jával biztosítja, a gyártáshoz szükséges megfelelő minőségű vízért pedig a Fővárosi Vízművek felel majd. A projekt első lépésében a két társaság megvalósíthatósági tanulmányt készít, amelynek egyik legfontosabb célja a környezetkímélő megoldások alkalmazása, mint például: a tervek szerint hybrid hajtású mikrobuszokkal végzik majd a szállítást a szigetről. A turisták által is kedvelt Margit-szigeten látvány palackozót terveznek létrehozni, ahol nem lesz ipari mennyiségű a termelés, ezért is lesz csak Budapesten kapható a termék. A kivitelezést tekintve prémium termékként fog feltűnni a piacon az új Margitszigeti ásványvíz, ezzel méltó módon hajtanak fejet az együttműködő felek a tradíció és a minőség előtt. A két magyar, környezettudatos cég – felismerve, hogy a víz közös értékünk – ma már egymást erősítik. Közös céljaik eléréséhez szorosan együttműködnek a logisztika, a kereskedelem, a labortechnológia, a vízvizsgálati programok, az infrastruktúra és víztechnológia területén is.

„A természetes vizek fogyasztását javaslom, mert azok egészséges vizek, ellentétben a tisztított vizekkel, melyekből a kártékony és drága tisztító eljárások során a természetes és alapvető ásványianyag-tartalom elvész.”– mondta Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos ügyvezetője.

Az együttműködő felek munkájukkal igyekeznek előtérbe helyezni a természetes vizek társadalmi fontosságát és a mindennapi életben betöltött jelentőségét.

Szentkirályi Ásványvíz Kft. (www.szentkiralyi.hu):

A Szentkirályi ásványvizet 1993 óta forgalmazzák Magyarországon. A cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar hozta meg: 2005-ben a hazai szénsavmentes ásványvízpiacon az összes értékesített mennyiség alapján piacvezetővé lett – ezt a pozícióját azóta is tartja a márka. A Szentkirályi 2010-ben 1,5 milliárd forint beruházással létrehozta új logisztikai központját, és abban az évben nettó árbevétele 5,35 milliárd forint volt. A fogyasztói hűség bizonyítékaként számos más elismerés mellett (Foodapest, Arany Tallér, Szent Miklós Emlékérem) 2006-tól 2011-ig minden évben kiérdemelte a Reader’s Digest Legmegbízhatóbb Márka díját, tavaly pedig nyolcadik alkalommal lett övé a Superbrands díj, ezen belül 2009-ben megkapta a Business Superbrands díjat is. A MagyarBrands díjat 2010-ben, 2011-ben és 2012-ben is elnyerte. A Monde Selection aranymedálját négy évben is elnyerte, legutóbb 2012-ben. Az évszázadokig garantált ásványvízhozamnak köszönhetően, illetve a növekvő fogyasztói igények kielégítése érdekében a cég folyamatosan modernizál, fejleszt. Magyarország piacvezető ásványvízmárkáját a társadalomról felelősséggel gondolkodó vállalatként széleskörű támogató, segélyező tevékenység jellemzi. A Szentkirályi és Emese elnevezésű ásványvizeken túl az Oxigénnel dúsított ásványvize, az AQUA ELIXIS üdítőitala, Jégvizei, limonádéi, illetve kozmetikumai is népszerűek a piacon. 2011-ben elnyerte a Water Innovation Awards legjobb fogyasztói kampányának járó világdíjat „A víz arca” kampánnyal, illetve az 1 literes palackja döntős plakettet kapott „A legjobb új PET palackok” kategóriában. 2011-ben Balogh Leventének ítélte a VOSZ a „2011. Év Vállalkozója” díjat, 2012-ben pedig a Bács-Kiskun Megyei Közgyűlés „Bács-Kiskun Megyéért Díj”-jal jutalmazta kiemelkedő munkáját. A Szentkirályi a 2013/2014. év első magyarországi Best Buy Award felmérésben, a szénsavas és szénsavmentes ásványvíz kategóriákban „legjobb ár-minőség arányt nyújtó ásványvíz” helyezést érte el. 2013-ban a Millward Brown piackutató cég márkakutatása eredményeként bekerült a TOP 10-be, ezzel a legkedveltebb ásványvíz márka lett.

További cikkek hasonló témában

Őszi depresszió

A borús idő beköszöntével sokan panaszkodnak rossz hangulatra,...

Valentin nap

Valentin nap a szerelmesek ünnepe, de nem csak a szerelmesek,...

A tökéletes ajándékot keresed?

Old meg okosan az ajándékvásárlást AJI ajándékkártyákkal!